Hatunlara Sorduk : Erkek Arkadaşınızın Size Yaptığı En Büyük Jest

Zor olmuş bu seferki sorumuz. Kızlarımızın düşünmeye ihtiyacı oldu o sebepten birazcık (: Ama merak etmeyin bizde dersten kalma yok. Her zaman öteliyoruz notlarınızı... İşte hatunlarımızdan cevaplar...




Begüm : Aramızın kötü olduğu bir gün beni bir şekilde evden alıp bilmediğim bir yere götürmüştü ve elime bir zarf verip ortadan kaybolmuştu. Zarfı açtığımda içinden 14 tane kart çıktı. 14 tane olmasının sebebi çıkma tarihimizin 14 şubat olması (: ilk zarfta en sağdaki asansöre bin 9. kata çık yazıyordu bindim çıktım. karşımda gördüğüm manzara sonunda da göz yaşlarına boğuldum. benim için hazırlanmış yüzlerce mum ve yüzlerce gül vardı
sırayla bütün kartları okudum her gittiğim yerden küçük notlar buluyordum.En sonunda da küçük bir hediye (:

Tuğçe G. : lise mezuniyetime gelip, benim için bizim şarkımızı grubuyla beraber çalıp söylemişti. Fena bir jest değildi. Başka kimse de öyle romantik bir şey yapmadı zaten bana.

İpek: Mor ve ötesi konseri öncesi, ilgili kişi bilgisayarını eve bıraktıktan sonra, aşağıda bekleyen bana(saf) bi tane çilek getirmişti. Ciddiyim.

Dilek : 972 km yi sadece bir günlüğüne elinde gülle gelip hiç bişey yokmuş gibi beni okulumun kapısında arayıp telefonla konuşurken birden karşıma çıkıvermişti;)tabi ben o anda bastım çığlığı;)


İsmini Vermek İstemeyen İzleyici. : En büyük jesti sevgilim olması zaten / En büyük jesti 600tl'lik gözlük alması


Ceren : sevgililer gününde billboarda sarp cereni sevio yazıodu mesela


Selin :sanıyorum ki ispanyada olduğunu düşündüğüm bir sabah beni uyandırmış idi süprüz şeysi













0 yorum: