Hatunlara Sorduk : Neden Mekanlarda Lavaboya Birlikte Gidersiniz ?






Erkeklerin en çok merak ettiği konulardan biri. Ne güzel de oturuyorduk dediğiniz anda hatunlardan biri "ben bi lavaboya gideyim" dediği zaman diğer kızlar neden onun peşinden gider ? Bunun cevabını siz güzelim meraklı erkek kardeşlerimiz için araştırdık ve kızların verdikleri cevaplar şu şekilde


Buket : "sürü psikolojisi olsa gerek"

Simge : " ya dedikodu için yada şöle bir şey hatunların wc kalablık oluo ya giren çıkamıyor kapıda yalnız beklemek sıkıcı oluyor herkes bakıyor biri kalksa da onla takılayım diye"

Aysu : "yani orda söliyemiceği bişi vardır ve tuvelette sölemeye gider ben genelde bu yüzden giderim"

Pınar : "bilemedim! yalnız gitmmk içindir"

Cansu : "mutlaka onlarda bir sebepten lavobaya gitmek istemişlerdir o kız da öncü olmuştur ama ben o psikolojiyi anlamış değilim

Fatma : "açıkça cevap veriyorum. birine ped lazımdır, kendisinde yoktur. diğerinde de olunca, önceden bu değişimi yapmak için işaretleşirler/konuşurlar ve değişim tuvalette gerçekleşir. bu bir.ikincisi dedikodu yapmak için de topluca kalkılabilir.üç, aynı anda makkaj tazeleme ihtiyacı hissedebilirler,çok normal.dört, evet hepsinin aynı anda çişi gelmiş olabilir."

İpek : "masadan kalkıp tekrar geri donme sureci 100 defa olmasın diye biri gidiyorsa bende giderim eger daha sonra gitmeyi planlıyorsam. Birde eger bi konu varsa masada onun degerlendirilmesi tuvaltte yapılır. 2 kişi yeni tanısıyorsa "begendin mi?" gibisinden

Buket : "Merak diil o kızların mutlaka ozel konusacakları bisi oluyodur o anda o yüzden giderler"

Gizem : "onu ben de pek anlamış değilim. Genelde ben masadan lavaboya gidiyorum deyince mutlaka "dur , ben de geleyim" diyen bir yol arkadaşı çıkıyor. Bazen bunu ben de yapabiliyorum tabi farkında olmadan. Ama genelde o wc'ye gitmelere ufak dedikodular dönebiliyo ortama veya insanlara dair"

Tuğçe :"aslında bütün hatunların aklında bi lavaboya gitsemde rujumu sürsem, sacımı düzeltsem, nasıl görünüorum acaba bi aynada baksam düşüncesi vardır ama muhabbetten kalkamazlar. biri kalktıgında da fırsattan istifade dierleride gider nasıl olsa muhabbete bi pause koyduk die "

Gizem Z. : "dedikodu yapmak için"

Seyran : "daha rahat dedikodu yapmak için. kritik yani."

Duygu Ş. :"dedikodu yapmak için veya makyaj tazelemek için 2.seçenekte tek başına gitmemesinin sebebini ben de bilmiyorum.dedikoduya ek olarak ortamdan baydıysam arkadaşın peşinden gidip yeter la gidelim artık demek için de olabilir"


Erkeklerin merakıyla birlikte kızlarında bu gizli bilgiyi paylaşma tutukluğu da giderilmiş oldu. Mini araştırmamıza katılan arakdaşlara teşekkürü borç bilirim.

0 yorum: